Ante as pobrezas… sae a túa terra/Ante la pobreza…sal de tu tierra

7 noviembre 2016

 

La portería de acceso al centro transformada en un campamento de refugiados, una exposición de fotografías e imágenes de denuncia eran el pórtico que cada día atravesaba el alumnado. A este escenario se sumaban cada día testimonios y mensajes con rostro y acento propios (misioneros, refugiados, voluntarios y cooperantes)… las caras de la indiferencia adolescente, se transformaron en la mayor parte de los casos en miradas plagadas de preguntas e impotencia ante tales testimonios. En contacto con la Delegación Diocesana de Misiones se participó en la marcha a favor de los refugiados el día 21 y en la vigilia de ese día en preparación para la jornada del Domund.

En la segunda semana el cine solidario, torneos deportivos, la revista misionera y otras aportaciones fueron sumando grano a grano para conseguir el miniobjetivo solidario del presente curso.

"La sensibilización escolar, necesita -aclara Luis Quiroga, uno de los responsables de la campaña- del refuerzo familiar, más aún, es ahí donde encuentra el punto de apoyo para cualquier compromiso posterior". En el caso del alumnado de bachillerato esta campaña también es el inicio de todo lo relativo a la presentación y desarrollo de proyectos de voluntariado en colaboración con entidades diversas (educativas, de tiempo de ocio, ecológicas…) y de aprendizaje mediante el servicio que se llevarán acabo a lo largo de todo el curso.

"Un rayo de esperanza"
Así se refería una de las familias a esta campaña, cuando le contaban las diversas actividades. "Solo así, aprenderán a salir de sus intereses, y encontrar sentido a hacer algo por alguien, ahora y también en el futuro. En medio de tanta corrupción, de la parálisis que causa pensar solo en lo propio y no en el bien común… verdaderamente que este miniobjetivo se consiga, es un rayo de esperanza".

Ante as pobrezas… sae a túa terra
A celebración do día mundial para a erradicación da pobreza (17 de outubro) foi o punto de saída dunha manchea de actividades de sensibilización, conciencia e colaboración para e entre o alumnado do Colexio Salesiano María Auxiliadora ma campaña solidaria que vén de rematar o día 28 deste.

A portería de acceso ao centro tornada nun campamento de refuxiados, unha exposición de fotografías e imaxes de denuncia eran o pórtico que cada día atravesaba o alumnado. A este escenario sumábase cada día testemuños e mensaxes con rostro e acento propios… as facianas da indiferencia adolescente, tornáronse na maior parte dos casos en miradas ateigadas de preguntas e impotencia ante tales testemuños. En contacto coa Delegación Diocesana de Misións participouse na marcha a prol dos refuxiados o día 21 e na vixilia dese mesmo día en preparación para a xornada do Domund.

Na segunda semana o cine solidario, torneos deportivos, revista misioneira e outras achegas foron sumando gran a gran para conseguir o miniobxectivo solidario do presente curso.

"A sensibilización escolar, precisa -aclara un Luis Quiroga, un dos responsables da campaña- do reforzo familiar, máis aínda é aí onde atopa o punto de apoio para calquera compromiso posterior". No caso do alumnado de bacharelato esta campaña tamén é o inicio de todo o relativo á presentación e desenvolvemento de proxectos de voluntariado en colaboración con entidades diversas (educativas, de tempo de lecer, ecolóxicas…) e de aprendizaxe mediante o servizo que se levarán acabo ao longo de todo o curso.

"Unha raiola de esperanza"
Así se refería unha das familias a esta campaña, cando lle contaban as diversas actividades. "So así, aprenderán a saír dos seus intereses, e atopar sentido a facer algo por alguén, agora e tamén no futuro. No medio de tanta corrupción, da parálise que causa pensar so no propio e non no ben común… verdadeiramente que este miniobxectivo se acade, é unha raiola de esperanza".

También te puede interesar…

Share This