La Asociación Xuvenil Amencer declarada Entidad de Utilidad Pública

16 marzo 2018

Desde su fundación en 1987, Amencer tiene la misión de educar en el tiempo libre tanto a los niños/as y jóvenes socios/as de la Asociación en particular, como a toda la sociedad ourensana en general. Amencer es desde sus inicios una Asociación abierta a Ourense.

Esta declaración de Utilidad Pública supone un reconocimiento social al trabajo que desde hace 31 años se hace desde Amencer: promover el interés social desde el voluntariado, desde la convicción de que otro mundo mejor es posible, tratando de potenciar y favorecer el protagonismo juvenil, trabajando por y para los niños/as y jóvenes y promoviendo el crecimiento integral de cada persona.

Desde Amencer se organizan actividades de tiempo libre en grupos, en actividades que promueven la solidaridad y el compromiso social, se participa en encuentros formativos. Amencer favorece el desarrollo artístico-musical de las personas animadoras y destinatarias, potenciando momento de encuentro y convivencia a lo largo de todo el año, se lanzan actividades abiertas a toda la ciudad y en las que cualquiera que lo desee puede participar, informa de novedades y actividades tanto de carácter interno como externo, trabaja a favor de la lengua y cultura gallega, organiza torneos deportivos, “nos movemos y trabajamos en red con otras entidades, tanto de ámbito salesiano como entidades públicas y privadas, religiosas y laicas, de nuestro país”, afirman los responsables de Amencer.

Los números de Amencer corroboran el reconocimiento: durante el 2017:  13.000 niños/as, 8.000 jóvenes y 5.000 personas adultas en proyectos tan destacados como el Campamento Urbano, la Operación Quilo, los Grupos de Educación en la Fe (de ritmo semanal), Xangal o Sala Aberta. Todo esto sólo es posible gracias a las 400 personas voluntarias que son la base de la Asociación.

Esta declaración de Utilidad Pública confirma desde la Administración pública que Amencer cuenta con unos objetivos destinados a fomentar el beneficio social, un procedimiento que garantiza su éxito y, según las normas y las leyes que se aplican, la transparencia requerida  para la obtención de dicha certificación.


A Asociación Xuvenil Amencer foi declarada entidade de Utilidade Pública

O pasado 2 de xaneiro de 2018, a Asociación Xuvenil Amencer foi declarada de Utilidade Pública pola Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, sendo recoñecida como tal no número 14 do Diario Oficial de Galicia do 19 de xaneiro.

 

Desde a súa fundación en 1987, Amencer ten a misión de educar no tempo libre tanto os nenos/as e mozos/as socios/as da Asociación en particular, como a toda a sociedade ourensá en xeral. Amencer é desde os seus inicios unha asociación aberta a Ourense. 

Esta declaración de utilidade pública supón un recoñecemento social ao labor que dende hai 31 anos se vén facendo desde Amencer: promover o interese social desde o voluntariado, desde a convicción de que outro mundo mellor é posible, tratando de potenciar e favorecer o protagonismo xuvenil, traballando por e para os/as nenos/as e a xente moza e promovendo o crecemento integral de cada persoa.

Desde Amencer organizamos actividades de tempo libre en grupos, organizamos e colaboramos en actividades que promoven a solidariedade e o compromiso social, participamos en encontros formativos, favorecemos o desenvolvemento artístico-musical das persoas animadoras e destinatarias, potenciamos momentos de encontro e convivencia ao longo de todo o ano, lanzamos actividades abertas a toda a cidade e nas que calquera que o desexe pode participar, informamos de novas e actividades tanto de carácter interno como externo, traballamos en prol da lingua e a cultura galegas, organizamos torneos deportivos, movémonos e traballamos en rede con outras entidades, tanto de ámbito salesiano como entidades públicas e privadas, relixiosas e laicas, do noso país. 

Os números de Amencer corroboran o recoñecemento: durante o 2017 compartiron momentos con nós: 13.000 nenos/as, 8.000 mozos/as e 5.000 persoas adultas en proxectos tan destacados como o Campamento Urbano, a Operación Quilo, os Grupos de Educación na Fe (de ritmo semanal), Xangal ou Sala Aberta. Todo isto só é posible grazas ás 400 persoas voluntarias que son a base da Asociación 

Esta declaración de utilidade pública confirma desde a Administración pública que Amencer conta cuns obxectivos destinados a fomentar o beneficio social, un procedemento que garante o seu éxito e, segundo as normas e as leis que se aplican, a transparencia requirida para a obtención de dita certificación. 

También te puede interesar…

Share This