La Alternativa “Vaivén” del Centro Juvenil Abertal de Salesianos Vigo celebró su imposición de pañoletas. Más de 100 niños y niñas de entre 5 y 14 años vivieron diversos momentos de juegos y convivencia animados por cerca de 25 animadores durante toda la mañana.
Los mayores, pertenecientes a los grupos ADS, eran más de 30, 33 Saltimbanquis y 40 Andainas. Todos pusieron un especial ambiente y colorido al patio, visible en las FOTOS del DÍA.
Tras la acogida de cada uno de los movimientos: Andaina, Saltimbanquis y ADS, se desarrollaron tres grandes juegos, en los que por edades fueron descubriendo la importancia de los símbolos y compromisos que adquieren.
Nutrida representación de las familias
Al mismo tiempo que los más pequeños disfrutaban de los juegos en el patio del centro salesiano, los responsables del proyecto mantuvieron un encuentro con las familias que iba a tener lugar en los locales de Abertal pero dada la afluencia de padres y madres y familiares “nos trasladamos al aula magna del colegio”.
En el trascurso de este encuentro se presentó a las familias una memoria fotográfica y las líneas maestras del desarrollo de las actividades. Un grupo de familias comprometido.
Un final emocionante
A diferencia de otros años en el que los animadores y animadoras imponían la pañoleta a los chicos y chicas y, precisamente, para resalta la implicación de las familias en el proceso educativo de sus hijos, fueron ellas las que pusieron a cada chico y chica la pañoleta del movimiento al que pertenecen. Los Saltimbanquis, el naranja; los Andainas, el amarillo, y los ADS, el verde.
Esta imposición de pañoletas pretende ser un pequeño gesto de compromiso y constituye un momento particularmente emotivo. Según las palabras de chicos, chicas y familias “no encontraban el momento que pusieran fin a los actos”.
Moita Vida na Alternativa Vaivén de Abertal
Máis dun cento rapaces e rapazas participaron nas actividades infantís no Centro Xuvenil Abertal
A Alternativa Vaivén do Centro Xuvenil Abertal, asociación socia fundadora da Federación de Centros Xuvenís Don Bosco de Galicia, celebrou a Imposición de panos.
Máis dun cento de nenas e nenos desde os 5 aos 14 anos tiveron diversos momentos de xogo e convivencia animados por preto de vinte e cinco animadoras e animadores durante toda a mañá.
Os maiores que eran máis de trinta, chamados ADS, os trinta e tres saltimbanquis e corenta andainas, encheron dun especial rebumbio colorido o patio. Trala acollida de cada un dos movementos, tiveron lugar tres grandes xogos, nos que por idades foron descubrindo a importancia dos símbolos e o compromiso que conlevan.
Unha nutrida representación das familias
Á vez que os máis pequenos gozaban dos xogos polo patio do centro salesiano, os responsables do proxecto mantiveron un encontro coas familias que se ía desenvolver nos locais de Abertal, mais que dada a grande afluencia das familias debeu de ser desenvolto na Aula Magna do Colexio. No transcurso do mesmo presentáronlles ás familias unha memoria fotográfica e as liñas mestras do desenvolvemento das actividades. Un grupo de familias comprometido que ao rematar o encontro fixo as súas propostas de actividades (intercambios, facernos ver nas rúas participando doutros grandes eventos, etc.).
Un final emocionante
A diferenza doutros anos nos que eran as animadoras e animadores os que o facían, este ano, precisamente para resaltar a importancia das familias no proceso educativo dos seus pequenos, foron elas as que lles impuxeron a cada rapaz e rapaza cadanseu pano do movemento ao que pertencían. Así os saltimbanquis levan o pano laranxa, os andainas o pano amarelo e os ADS o pano verde. O que pretendía ser un pequeno xesto de compromiso veu ser un momento particularmente emocionante e emotivo, segundo as palabras de rapaces e familias no pincho que houbo para concluír os actos.